شناسهٔ خبر: 63409 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

روابط عمومی فرودگاه اصفهان خبر داد:

فرود اضطراری پرواز کیش-تهران در اصفهان به علت وخامت حال مسافر/ تاخیر پرواز اصفهان-رشت به علت بدی آب‌وهوا

فرودگاه اصفهان مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: پرواز شماره ۱۰۱۲ هواپیمایی ماهان مسیر کیش - تهران به دلیل وخامت حال دو نفر از مسافران ساعت ۲۳ در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از فارس، شهرزاد سلیمی‌پور، مدیر روابط عمومی فرودگاه اصفهان گفت: پرواز شماره ۱۰۱۲ هواپیمایی ماهان مسیر کیش - تهران به دلیل وخامت حال دو نفر از مسافران در ساعت ۲۳:۰۳ در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان ادامه داد: این پرواز ساعت ۰۰:۱۰ فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان را به مقصد تهران ترک کرد.

وی اضافه کرد: در این پرواز دو مورد مریض اورژانسی وجود داشت، یکی از آن ها دچارمشکل تنفسی شده بود با توجه به این که خود شخص پزشک بود با رضایت کتبی در ادامه مسیر هم سوار هواپیما شد؛ بیمار دیگر دچار مشکل قلبی شده بود و با توجه به سابقه حمله قلبی که شخص داشت پس از انجام مراقبت های اولیه به بیمارستان فارابی اصفهان اعزام شد.

سلیمی‌پور با اشاره به تأخیر در پرواز اصفهان- رشت تصریح کرد: پرواز شماره ۳۴۵۰-۳۴۵۱ شرکت هواپیمایی ایران ایر مسیر رشت اصفهان رشت که قرار بود ۱۰:۴۵ صبح امروز در فرودگاه اصفهان به زمین بنشیند به دلیل بدی هوای رشت با ۳ ساعت تأخیر انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان در پایان با تاکید بر این که پروازهای فرودگاه اصفهان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، عنوان کرد: پرواز شماره ۶۲۳۰-۶۲۳۳ شرکت هواپیمایی تابان مسیر تهران اصفهان تهران، از سوی این شرکت باطل اعلام‌شد.

نظر شما