شناسهٔ خبر: 63462 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با برگزاری نمایشگاه مسكن، شهرسازی و بازآفرینی شهری انجام شد

بازدید عشایری از غرفه ستاد بازآفرینی شهری استان همدان

بازديد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به همراه هیات همراه از غرفه ستاد بازآفرینی شهری استان همدان بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان همدان، هوشنگ عشایری  پس از بازدید از دستاوردهای ارائه شده در غرفه این اداره كل ، شهرداری همدان و شهرداری فامنین از عملكرد این ستاد در نمایشگاه اظهار رضایت کرد.

وی در این بازدید گفت: در این نمایشگاه كه به همت شركت بازآفرینی شهری ایران برگزار می شود ، ۲۱۱ شركت حضور دارند و به معرفی دستاوردهای خود در حوزه ساخت و ساز با موضوع بازآفرینی شهری و نوسازی بافت های فرسوده می پردازند.

عشایری ادامه داد: آشنایی با آخرین تكنولو‍ژی های جدید و نوآوری های نوین در بخش های مختلف و متنوع صنعت مسكن ، شهرسازی و بازآفرینی شهری همگی در این نمایشگاه مهیا شده است.

مدیر كل راه و شهرسازی استان همدان نیز در این بازدید درخواست اعتبار و تخصیص بیشتری نسبت به گذشته برای تملك خانه های تاریخی شهر همدان و خدمات روبنایی و زیربنایی محلات هدف بازآفرینی شهری استان نمودند.

گفتنی است غرفه ستاد بازآفرینی استان همدان از ۲۳ الی ۲۵ دی ماه در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) از ساعت ۱۰ الی ۱۸ پذیرای بازدیدكنندگان و علاقمندان خواهد بود./

نظر شما