شناسهٔ خبر: 63514 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری همدان مطرح کرد:

مجتمع‌های بین راهی در توسعه پایدار موثرند

مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: مجتمع های بین راهی قابلیت‌های بالقوه بسیاری دارند و نقش آن‌ها در توسعه پایدار منطقه‌ای بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری این استان در نشست هم‌اندیشی و تعامل در امر سوخت‌رسانی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی با اشاره به اینکه چند سالی است که احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در جاده‌های کشور به منظور ساماندهی خدمات بین راهی جاده‌ای و افزایش رفاه رهگذران جاده‌ها مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: این مجتمع ها قابلیت‌های بالقوه بسیاری دارند که تبعات مثبت احداث این مجتمع‌ها، به ویژه جنبه‌های گردشگری و نقش آن‌ها در توسعه پایدار منطقه‌ای بسیار تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه مطالبات و خواستگاه مردم از مجتمع‌های بین راهی خدمات‌رسانی مناسب است، یادآور شد: ساخت و ساز مجتمع‌ها باید بنا بر خواسته‌ها و تقاضاهای موجود جامعه باشد.

پناهنده با تأکید بر اینکه سطح خدمات باید مطلوب و در حد بالا باشد، افزود: مجتمع داران باید صادقانه در ارائه خدمات و نظارت هر چه بیشتر برای پرهیز از بروز مشکلات تلاش کنند.

مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه بر ضرورت نحوه سوخت‌رسانی مطلوب به مجتمع‌های خدماتی رفاهی تأکید و تصریح کرد: مقوله اهمیت بحث سوخت بر کسی پوشیده نیست و با توجه به وجه خطرناک بودن سوخت حمل و نقلی که در بخش سوخت‌رسانی انجام می‌شود، باید به طور دقیق صورت بگیرد و استان همدان در امر توزیع و جابجایی سوخت موفق عمل کرده است.

وی اضافه کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی مسئولیت سوخت‌رسانی را دارند و باید خدمات رفاهی مناسب را در کنار این موضوع به عهده داشته باشند که در این زمینه خوشختانه تعامل خوبی بین اداره کل راهداری و شرکت نفت وجود دارد./

نظر شما