به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، گریوانی با اذعان به اینکه کاهش زمان و شفافیت فرآیندها از مهم ترین اهداف ایجاد میز خدمت در این شرکت بوده است، خاطرنشان کرد: طی این دوره ۳ ماهه پس از استقرار میز خدمت در شرکت عمران تعداد ۱۸۴ مورد درخواست تحویل زمین و تحویل مجدد، تعداد ۴۲۲ مورد نقل و انتقال معاملات ثانویه واحدهای مسکن مهر، تعداد ۸۴۵ مورد معرفی به محضر جهت اخذ سند، تعداد ۱۱۸۱ مورد فرم (ج) از سامانه مسکن مهر جهت تغییر انشعابات (نقل و انتقال) و همچنین تعداد ۲۰۰ مورد قراردادها و الحاقیه برای قسمتی از اراضی واقع در حریم، درخواست ثبت شده است.
وی افزود: با توجه به کاهش گامهای فرآیندی در حال اجرا به طور میانگین روزانه تعداد ۴۰ درخواست ثبت و در مجموع ،۲ هزار و ۸۳۲ درخواست ثبت شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه اطلاع رسانی لازم و همچنین آشنایی ارباب رجوع با روند کار باعث کاهش زمان مورد نیاز خواهد شد، اظهار داشت: عدم تکمیل مدارک، استعلام از دفاتر اسناد رسمی (وکالت)، نداشتن ضامن و شرایط تغییر نام واحدهای مسکن مهر، عدم آگاهی نسبت به امور بانکی و اخذ تاییده و همچنین عدم توافق بین خریدار و فروشنده مسکن مهر ۹۹ ساله جهت هزینه اجاره عرصه از مهم ترین عوامل زمان بر بودن انجام این درخواست ها بوده است.
گریوانی از برون سپاری معاملات ثانویه نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر در دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و تصریح کرد:زمینه ها و ساختار لازم برای انجام این کار در دفاتر پیشخوان دولت در شهر مشهد و گلبهار پیگیری می شود که امیدواریم به زودی این امر نیز به منظور افزایش رضایتمندی مراجعین اجرایی شود./
نظر شما