شناسهٔ خبر: 6358 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از سوی اداره راه وشهرسازی اقلید انجام شد

اجرای عملیات روکش آسفالت راه‌های روستایی

عملیات تسطیح در راههای روستایی هشترود رییس راه و شهرسازی شهرستان اقلید فارس از اجرای عملیات روکش آسفالت محورهای روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی  به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان   ،انصاری گفت : موثرترین شرایط برای حمل و نقل و تردد ایمن ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم است تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد .

وی افزود : ازاین رو این اداره اقداماتی در خصوص بهسازی و آسفالت محورهای تحت پوشش خود در دستور کار داشته ، که اجرای عملیات روکش آسفالت محورهای روستایی از جمله آنهاست.

مهندس انصاری گفت : عملیات روکش آسفالت بیش از  ۱۰ کیلومتر از راه روستایی چشمه رعنا به کافتر که به اجرا درآمده است.  این پروژه چندین روستا را شامل می شود. 

در حال حاضر این راه روستایی به خاطر واقع شدن مرقد مطهر امامزاده سید محمد (ع) از ترافیک بالایی برخوردار است که با پایان یافتن این پروژه تعداد خانوارهایی که از این راه بهره مند می شوند ۳۵۰ خانوار است.

رییس راه و شهرسازی اقلید هدف از اجرای عملیات روکش آسفالت و خط کشی محورها را تأمین و ارتقای ایمنی عبور و مرور در محورهای روستایی برشمرد.

نظر شما