شناسهٔ خبر: 63625 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در باشگاه دیپلماتیک وزارت امورخارجه برگزار شد

تقدیر و تشکر از فعالان حوزه حمل ونقل دریایی در شصت و پنجمین سال تاسیس انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته

مراسم از پیشکسوتان و فعالان حوزه حمل و نقل دریایی ایران در شصت و پنجمین سال تاسیس انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته تقدیر و تشکر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مراسم جشن شصت و پنجمین سال تاسیس انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران با حضور پیشکسوتان و فعالان عرصه دریانوردی کشور، در باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد.

در این مراسم با حضور اعضای هیات مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران از فعالان این عرصه در کشور در سه بخش پیشکسوتان، فعالان نجات کشتی نارگل در آب های خزر و فعالان حوزه حمل و نقل دریایی کشور تقدیر و تشکر شد.

در ابتدای مراسم، مسعود پل‌مه دبیر انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته با اعلام این مطلب که انجمن از زمان تشکیل تاکنون شاهد فراز و فرودهای فراوانی بوده و تلاطم های فراوان سیاسی و اقتصادی را تجربه کرده است، گفت: نیکبختانه به رغم تلاطم‌های فراوانی که وجود دارد انجمن در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، فعالیت خود را جشن می‌گیرد و اگرچه تحریم ها تاثیراتی را در روند فعالیت ها داشته اما تلاش می کنیم تا با همدلی از همه آنها به سلامت عبور کنیم.

در بخش تقدیر و تشکر این مراسم ابتدا از ناجیان کشتی نارگل تشکر شد. در این بخش لوح سپاس و  هدایای ویژه‌ای به مهندس گرانبانی نماینده کشتیرانی دریای خزر، پرویز میرزایی نماینده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه گیلان، سعید آزاده از اداره کل بنادر و دریانوری گیلان، کاپیتان رضا شجاعی فرمانده نیروی دریایی ارتش در بندر آستارا تقدیر و تشکر شد.

همچنین در بخش دوم اهدای جوایز و تقدیر از فعالان حوزه حمل و نقل دریایی برگزار شد. در این بخش، وحید باقری مدیرعامل شرکت تامین فناور ایرانیان، خانم عروج نیا برای انتشار ماهنامه اقتصاد ترابری ایران، ذهبیون از تین نیوز، مظفری علیخانی، نادر سیف و بهمن عشقی از اتاق صنایع، معادن و کشاورز ایران مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند. همچنین، احمدزمانیان رئیس هیات مدیره شرکت‌های حمل و نقل دریایی خراسان رضوی، یونس آغاسی جاوید رئیس هیات مدیره شرکت های حمل و نقل بین‌المللی ایران، علیرضا چشم جهان استاد و عضو انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، محمود امتی مدیرعامل شرکت حمل و نقل دریایی جواهر نگار طوس و علی صدفی مدیرعامل شرکت حمل و نقل دریایی ترنم شرق مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

در بخش پایانی تقدیر و تشکر نیز از پیشکسوتان عرصه حمل و نقل دریایی تقدیر بعمل آمد. در این بخش لوح تقدیر، جوایز و تندیس زرین به افروز شریفیان مدیرعامل شرکت خدمات کشتیرانی ایران، شجاع الله اکبری رئیس هیات مدیره خلیج آبی، اکبر لطافتی به دلیل ۴۲ سال خدمات شایسته و شش دوره عضویت در هیات مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، بهروز دولتشاهی زند به دلیل ۴۷ سال خدمات شایسته و شش دوره عضویت در انجمن تقدیر بعمل آمد.

همچنین از دیگر پیشکسوتانی همچون مهرداد خواجه‌نوری به دلیل ۴۷ سال خدمات شایسته و ۳ دوره عضویت در هیات مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، مهرزاد معین انصاری مدیرعامل شرکت تالار سعید، آیدین کاظم سلطانی به دلیل یک دوره عضویت در هیات مدیره انجمن و مدیرعاملی شرکت اطلس نیوز نیشن، حمید مختاری مدیرعامل شرکت گراش دریا، ابوالهادی جابرپور به دلیل یک دوره عضویت در هیات مدیره انجمن، عباس قائم مقامی ۵۲ سال خدمات شایسته، بیژن ساعی به دلیل فعالیت و خدمات شایسته در زمینه حمل و نقل دریایی و سیدحسین میرمحمدعلی به دلیل ۵۹ سال خدمات شایسته و مدیرعاملی شرکت ایران ترابر تقدیر و تشکر شد و لوح زرین و سیمین به آنها تعلق گرفت.

نظر شما