شناسهٔ خبر: 63643 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود

آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و ساختمان در استان گلستان

حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردانهای فنی و ساختمان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ، حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه ۳۰۵۵نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان،کاردان‌های فنی و ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در بهمن ماه سال جاری شركت می‌كنند،گفت:از این تعداد ۶۵۶ نفر زن و ۲۳۹۹  نفر مرد هستند كه در روزهای ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه جاریبا یكدیگر به رقابت می پردازند.

وی افزود:در آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردانهای فنی و ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی همزمان با سراسر كشور طی روزهای پنجشنبه ۱۱ و جمعه۱۲ بهمن ماه در دو حوزه دانشگاه منابع طبیعی پردیس(میدان بسیج) گرگان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد برگزار می شود.

به گفته وی، آزمون روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه در دو نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۲ در رشته های عمران(نظارت)، معماری(نظارت)، شهرسازی،ترافیک و نقشه برداری در بخش مهندسان و کلیه رشته های هفتگانه در بخش کاردانهای فنی ساختمان برگزار و آزمون عصر آن هم از ساعت ۱۵ الی ۱۷:۳۰ در رشته‌های معماری (اجرا)، عمران(اجرا) ، مكانیك(نظارت) و برق (نظارت) برگزار می‌شود.

محبوبی ادامه داد:آزمون روز جمعه ۱۲بهمن ماه هم از ساعت ۹ الی ۱۳در رشته‌های عمران (محاسبات)، مکانیک(طراحی) و برق(طراحی) در بخش مهندسان  و تعیین صلاحیت در بخش معماران تجربی و  همچنین آزمون طراحی معماری از ساعت ۹ الی ۱۷ برگزار خواهد شد.

وی اضافه كرد:ورود داوطلبان به جلسه آزمون بدون كارت شناسایی آزمون و كارت معتبر عكس دار یا کارت عضویت عکس دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان حتی با تاییدیه ثبت نام آزمون مجاز نمی باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی اظهار داشت:داوطلبان به منظور رفع نقص در تاریخ۹۷/۱۲/۱۰ با در دست داشتن پرینت كارت شناسایی آزمون و برگه ثبت نام و كارت شناسایی عكس دار به آدرس اعلام شده در لینك كارت ورود به جلسه، مراجعه و اقدام به رفع نقص كارت آزمون كنند.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این دوره از آزمون را، اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسی در رشته های عمران، معماری، برق،مكانیك و نقشه برداری در پایه ۳ برای مهندسین و پروانه اشتغال بکار در رشته‌های هفتگانه برای کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی  بیان كرد.

نظر شما