شناسهٔ خبر: 63660 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

رفع تصرف از ۴۵ هکتار زمین دولتی در لرستان

اراضی دولتی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: ۴۵ هکتار زمین دولتی استان به ارزش یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال امسال رفع تصرف شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان، بهروز یاراحمدی، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی این استان گفت: به تازگی از ۱۶۴ مورد زمین تصرفی رفع تصرف و از افراد سودجو و فرصت‌طلب باز پس گرفته شد.

وی اظهار داشت: همچنین هشت مورد حکم قلع و قمع تصرف اراضی دولتی امسال با همکاری دستگاه قضایی و یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در لرستان اجرا شده است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی این استان تصریح کرد: بهتر است شهروندان قبل از خرید و فروش املاک در حریم و محدوده شهرهای لرستان از اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرستان‌ها استعلام داشته باشند تا دچار سودجویی افراد نشوند.

یاراحمدی گفت: افراد فرصت‌طلب و سودجو با کلاهبرداری و استفاده از لاشه اسناد مالکیت مشاعی و قولنامه عادی فاقد اعتبار، املاک دولتی را خرید و فروش می‌کنند.

وی تاکید کرد: مردم تخلفات احتمالی را حضوری و یا به تلفن ۰۶۶۳۳۲۰۱۸۹۰ داخلی ۲۳۶ یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گزارش دهند./

نظر شما