شناسهٔ خبر: 63661 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گزارش می‌دهد:

افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت/ بارش باران در استان‌های جنوب و جنوب شرقی کشور

آب و هوا براساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده نگری و همچنین مطابق تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده نگری و همچنین مطابق تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

براین اساس پیامد آن در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

امروز دوشنبه در قسمت‌های شمال شرق کشور بارش پراکنده برف رخ خواهد داد و در جنوب شرق کشور و قسمت‌هایی از هرمزگان گاهی وزش باد شدید با احتمال گردوخاک پیش‌بینی می شود.

سه‌شنبه زاگرس مرکزی در نیمه جنوبی لرستان، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و غرب فارس افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

روزهای یکشنبه و دوشنبه قسمت‌های مرکزی و شرق خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج خواهد بود.

تهران امروز آسمانی صاف تا کمی ابری خواهد داشت و در مقابل بیشینه دمای ۶ درجه‌ای که برای آن پیش‌بینی می‌شود کمینه دمای ۲ درجه زیر صفر برای پایتخت دور از انتظار نیست. فردا هم شرایط جوی به همین منوال خواهد بود و آسمانی ابری برای تهران پیش‌بینی می‌شود و کم‌کم شاهد خروج هوای سرد خواهیم بود.

بندرعباس امروز با بیشینه دمای ۲۱ درجه بالای صفر گرمترین و در مقابل همدان با کمینه دمای ۱۳ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان پیش‌بینی شده است.

دما و شرایط جوی سه روز آینده استان‌های کشور را می‌توانید اینجا مشاهده کنید.

نظر شما