شناسهٔ خبر: 6374 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف بهبود زیرساخت‌های توسعه‌ای کشور صورت گرفت

اجرای نیمی از طرح‌های شهری در سال ۹۳

بازدید مدیر كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه مدير كل اداره راه و شهر سازي استان كرمانشاه با اشاره به طرح هايي كه در سال گذشته متولي آنها اداره كل راه و شهرسازي بوده است گفت: بیش از نیمی از طرح‌های در دست اجرای این سازمان، در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی  به نقل از روابط عمومي اداره كل راه شهر سازي استان كرمانشاه، عبداله بهادري با تاكيد بر نقش موثر راه و شهرسازي در بهبود زير ساخت هاي توسعه اي كشور گفت:۱۰باب مدرسه و دو باب سالن ورزشي و ۵ باب مركز درماني در طرح هاي مسكن مهر استان هم اكنون در حال ساخت است .

عبداله بهادر ي با بيان اينكه ۶ طرح در بخش بازرگاني و تعاون با پيشرفت فيزيكي ۶۵ درصدي وجود دارد افزود: اين طرح ها داراي اعتبار ۱۰۰ ميليارد و ۸۴۵ ميليون ريالي است.

وي گفت: سه طرح در بخش آموزش با پيشرفت فيزيكي ۶۵ درصدي و اعتبار ۵۴ ميليارد و ۶۹ ميليون ريال و سه طرح در بخش رفاه و تامين اجتماعي با اعتبار ۱۸ ميليارد و ۲۵۰ ميليون ريال با پيشرفت فيزيكي ۵۵ درصد وجود دارد.

وي خاطر نشان كرد: در بخش حمل و نقل يك طرح با اعتبار ۹ هزار ميليارد با پيشرفت فيزيكي ۹۵ درصدي نيز در دست اقدام است.

وي گريزي به فعاليت هاي راه و شهرسازي استان در طرح هاي فرهنگي و هنري زد و گفت: در بخش فرهنگ و هنر پروژه هايي با اعتبار ۳۰ ميليارد و ۴۱۰ ميليون ريال با پيشرفت فيزيكي ۶۰ درصدي و  پروژه هاي بهداشت و سلامت با اعتبار ۲ هزار ميليارد ريال با پيشرفت  ۶۰ درصدي و يك طرح در بخش بهداشت و درمان با پيشرفت ۷۵ درصدي در حال انجام است  كه متولي اجراي آنها نيز اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه  است.

وي در پايان افزود: در سال گذشته ۵ طرح در بخش ساخت ساختمانهاي دولتي و عمومي با اعتبار ۵ هزار و ۵۰۰ ميليون ريال با در حال انجام است./​

نظر شما