شناسهٔ خبر: 63782 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان در نشست با پیمانکاران راهسازی

آمادگی اداره کل راه و ترابری در حمایت از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی در بخش راه

جلسه مدیرکل راه و ترابری استان سمنان در نشست با پیمانکاران راهسازی تأکید کرد که این اداره کل از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی در بخش راه حمایت کامل دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان سمنان، در نشست امروز با چندی از پیمانکاران بخش راهسازی مدیرکل راه و ترابری حمایت کامل خود را از پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی در بخش راه که یقینا منتهی به نتایج ایده ال می گردد اعلام نمود و خواستار حمایت دستگاههای دولتی از شرکت ها و اشخاصی که طرح های قابل بررسی را ارائه می نمایند شد.

مهندس میرجعفریان در این خصوص گفت: مهندسی ارزش یکی از کلیدی ترین راهکارهای لازم جهت پیشبرد اهداف دولت و دستگاههای اجرایی و رکن اصلی برنامه ریزی می باشد که می تواند یک سیستم را در رسیدن به اجرای اصولی و آینده نگری در طرح ها یاری رساند.

در همین راستا یکی از پیمانکاران که در سطح استان در حال فعالیت می باشد به شرح استعدادها و اموری که در حال اجرا می باشد پرداخت و اذعان داشت در وضعیت کنونی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط تحریم قرار دارد می توان با ارائه طرحهای اقتصادی به دولت و نظام کمک کرد تا بتواند هرچه بهتر از این شرایط سربلند خارج گردد.در این خصوص طرحی در مورد استفاده مجدد از آسفالت های معدوم جهت بازیافت قیر مصرفی در آسفالت اراده شد و اعلام داشت در تحقیات اولیه پژوهش های لازم و مقدماتی صورت گرفته و تا چندی دیگر عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان در پایان افزود:  اداره کل راه و ترابری با حمایت از اینگونه طرح ها که می تواند بار سنگینی از هزینه های بخش دولتی بکاهد آمادگی خود را جهت عملیاتی شدن ان در این استان بعنوان پایلوت اعلام کرد./

نظر شما