شناسهٔ خبر: 63804 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر مازندران خبر داد:

احداث نیروگاه ۲۵ مگاواتی برق در بندر نوشهر با مشارکت بخش خصوصی

محمدتقی انزان پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از ساخت نیروگاه ۲۵ مگاواتی برق در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدتقی انزان پور در نشست بررسی راهکارهای اجرای پروژه زیربنایی در بندرنوشهر، افزود: موافقت های اولیه برای احداث نیروگاه برق در بندرنوشهر گرفته شده است و در صورت همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط، عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: با احداث این نیروگاه علاوه برتأمین نیاز زیرساخت های موجود در بندر، بخش زیادی از نیازهای شهرستان نوشهر به برق به ویژه در فصل گرما تأمین خواهد شد.

 قاسم احمدی نماینده مردم شهرستان های نوشهر،چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت های مورد نیاز برای تأمین برق مورد نیاز در شهر گردشگرپذیر نوشهر به ویژه در فصل گرما،خواستار همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی برای احداث نیروگاه ۲۵ مگاواتی برق در بندرنوشهر شد.

 به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، وی افزود: با توجه به روند رو به رشد ساخت قطعات باقی مانده آزاد راه تهران – شمال و حضور بیش از پیش گردشگران و مسافران در غرب استان مازندران ،هرنوع سرمایه گذاری بویژه در حوزه های زیرساختی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی توجیه پذیر خواهد بود.

نظر شما