شناسهٔ خبر: 63907 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

۱۱ پروژه عمرانی راه و شهرسازی گلستان بهره برداری می‌شود

محبوبي گلستان مديركل راه و شهرسازي گلستان از بهره برداري ۱۱پروژه عمراني اين اداره كل با اعتباري بيش از۱۲۰ ميليارد ريال همزمان با چهلمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده در استان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، " حسين محبوبي" در گفت و گوي خبري گفت: اين پروژه ها شامل ۶ پروژه در بخش مهندسی و ساخت ، دو پروژه در بخش شهرسازي و معماري وسه پروژه درحوزه باز آفرینی شهری و مسكن اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان مي شود.

مديركل راه و شهرسازي گلستان ادامه داد: اجراي بيس وآسفالت ۶ راه روستایی در سطح استان  ،بهره برداری از ۲۰ واحد مسكن مهر در  شهرستان بندر ترکمن ، بهره برداری از مسجد و ۶۸ واحد تجاری در سایت مسکن مهر زیتون (سعد آباد ) گرگان از جمله پروژه های هستند که در دهه فجر سالجاری افتتاح می شوند.

اين مقام مسئول در گلستان اضافه كرد:رونمایی از طرح جامع و تفصیلی شهرهای نوکنده و سیمین شهر باصرف هزينه ۹۶۳ ميليون ريال از طرح هاي مهم در بخش شهرسازي و معماري است كه سياست توسعه شهر را براي افق ۱۰ ساله تعيين و در اختيار شهرداري محترم براي انجام امور عمراني در شهر قرار خواهد گرفت.

نظر شما