شناسهٔ خبر: 63912 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر بوشهر عنوان کرد:

کاهش مشکلات تجار و فعالان اقتصادی بندر بوشهر/ برگزاری نشست های تخصصی با اتاق بازرگانی

بوشهر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: سعی داریم با نشست های تخصصی با تجار و بازرگانان مشکلات آنها را در بندر بوشهر کاهش دهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش ارجمند زاده در نشست مشترک انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران ضمن تشریح  عملکرد ۱۰ ماهه این بندر، اظهارداشت: اداره کل بنادر ودریانوردی استان بوشهر در راستای حل مسایل و مشکلاتی که در حوزه  کشتیرانی ها و فعالین اقتصادی بندری وجود دارد با برگزاری جلساتی بصورت فصلی ، با حضور شرکت های کشتیرانی و دستگاه ها و ارگان های مرتبط گام های موثری را در جهت ایجاد راه حل های مناسب برداشته است.

ارجمند زاده افزود: در این خصوص جلساتی نیز بصورت منظم با اتاق بازرگانی و تجار بوشهر برگزار می کنیم و سعی داریم این ارتباط باعث کاهش مشکلات  تجار و بازرگانان باشد تا بازرگانان وضعیت بهتری را داشته باشند.

 وی اضافه کرد: بخشی از مشکلات موجود در این حوزه ناشی از تغییر قوانین و مقررات به صورت دائم و بخش دیگر آن از تغییر رویه است که ما سعی داریم با ایجاد تعامل و همفکری با همه دست اندرکاران تجارت دریایی، کشتیرانی و مسائل بندری این قبیل مواردکاهش پیدا کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته با توجه به سابقه ۶۵ ساله ایی که در زمینه دارد و باتوجه به گستردگی کاری که در تمام بنادر کشور، قطعا می تواند با پذیرش اعضا و استقبال از حضور کشتیرانی ها و فعالین اقتصادی بندری به عنوان یک صنف، مسائل و مشکلات را بهتر و با عمق بیشتری پیگیری و برطرف کند.

ارجمند زاده اضافه کرد:  امیدواریم با حضور پر رنگ تر انجمن در استان بوشهر مسائل و مشکلات کاهش پیدا کرده و شاهد رشد و تعالی تمامی فعالین این صنف باشیم.