شناسهٔ خبر: 64086 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

همزمان با سومین روز از دهه فجر صورت گرفت

بازديد ریيس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از مرکز کنترل فضای کشور

مرکز کنترل فضای کشور همزمان با سومين روز از دهه مبارک فجر، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از مرکز کنترل فضای کشور بازديد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ جمشید انصاری در این بازدید که صبح امروز ۱۴ بهمن ماه انجام شد، از مرکز کنترل فضای کشور شامل اداره کل مهندسی ترافیک هوایی و اداره کل ارتباطات و ناوبری بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی هدایت پروزاها قرار گرفت.

در این بازدید رحمت اله مه آبادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به تشریح فعالیت ها، دستاوردها، موانع و چشم انداز پیش روی مرکز کنترل فضای کشور پرداخت.

معاون رئیس جمهور پس از بازدید از مرکز کنترل فضای کشور به فرودگاه بین المللی مهرآباد می رود تا از برج مراقبت پرواز این فرودگاه نیز بازدید کند.

حضور در مراسم امضای ۵ یادداشت تفاهم همکاری در حوزه منابع انسانی موسوم به «امانت» میان شرکت فرودگاه ها و دو دانشگاه و انجمن مدیریت منابع انسانی نیز از دیگر برنامه های رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور است که در ادامه انجام خواهد شد.

نظر شما