شناسهٔ خبر: 64112 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

آمادگی سازمان راهداری برای ساخت مستحدثات پایانه مرزی میلک

عبدالهاشم حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، آمادگی این سازمان برای ساخت مستحدثات مورد نیاز در پایانه مرزی میلک را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس این سازمان  در جریان بازدید از  پایانه مرزی میلک اظهار داشت: به دلیل اهمیت بالای  مرز زمینی میلك و نقش آن در توسعه ترانزیت و همچنین رونق اقتصادی منطقه، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای توجه ویژه‌ای به این پایانه دارد و قطعاً از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود تا با رشد زیر‌ساختی و عملیاتی و همچنین ساماندهی تردد در این پایانه و رسیدگی به مشكلات رانندگان به ویژه رانندگان افغانی كه زمان توقف آنها برای عملیات خروج از مرز طولانی می‌باشد، شاهد افزایش فعالیت‌های حمل و نقلی و کاهش زمان توقف ناوگان باشیم.

حسن‌نیا افزود: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور برای ساخت مستحدثات مورد نیاز در پایانه مرزی میلك آمادگی كامل دارد و یكی از رویكردهای سازمان، توسعه ترانزیت و ارتقای حمل‌ونقل بین‌المللی است.

براساس این گزارش معاون وزیر راه‌وشهرسازی و هیأت همراه در ادامه سفر ضمن بازدید از راهدارخانه شیله از عملیات راهداری محور مواصلاتی زاهدان- زابل، از تیرپارک و مجتمع خدماتی رفاهی میلک بازدید و ضمن گفتگو با رانندگان حاضر در محل از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و اظهار داشت: تلاش همکاران ما در مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر تسهیل و تسریع امور و برطرف نمودن مشکلات رانندگان معطوف می‌باشد.

گفتنی است، در این بازدید مقبلی معاون برنامه‌ریزی این سازمان، طالبی مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌ها و مدیران کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان‌وبلوچستان و استان خراسان‌جنوبی معاون وزیر راه‌وشهرسازی را همراهی می‌كردند.

شایان ذكر است مقبلی معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از پایانه مرزی ماهیرود در استان‌جنوبی بازدید كرد.

نظر شما