شناسهٔ خبر: 64211 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره نظارت بر راه روستایی استان خبر داد:

بهره‌برداری ۱۳ کیلومتر راه روستایی در لرستان/ باقی مانده مطالبات پیمانکاری از سال ۸۹

راه روستایی رییس اداره نظارت بر راه روستایی لرستان با اشاره به اینکه مطالبات پیمانکاری حوزه راهسازی استان ۸۸ میلیارد تومان است، گفت: ۱۳ کیلومتر جاده روستایی ۲ شهرستان استان در ایام اخیر و دهه فجر به بهره‌برداری ‌می‌رسد.

گودرز باباعباسی، رییس اداره نظارت بر راه روستایی استان لرستان، درباره پروژه‌های آماده افتتاح راه روستایی در استان به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: ۱۳ کیلومتر راه روستایی در لرستان آماده افتتاح شده و مراحل بهسازی و آسفالت راه روستایی محور روستایی وسکور به طول ۸ کیلومتر به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: راه روستایی فتح‌آباد-جعفرآباد نیز به طول ۵ کیلومتر بهسازی و آسفالت شده است.

به گفته رییس اداره نظارت بر راه روستایی استان لرستان، محور روستایی وسکور مربوط به شهرستان کوهدشت و محور فتح آباد-جعفرآباد از شهرستان بروجرد است.

باباعباسی در ادامه درباره پروژه‌های در حال ساخت راه روستایی نیز توضیح داد: نزدیک به ۴۰۵ کیلومتر راه روستایی در مراحل آغاز به عملیات در استان داریم که تقریبا ۱۰ تا ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند. همچنین برای ۳۰۰ کیلومتر جاده نیز قرارداد آسفالت با پیمانکار بسته شده است و برآورد هزینه‌های پروژه‌های باقی مانده ۱۴۱ میلیارد تومان است.

وی درباره مطالبات پیمانکاری استان نیز توضیح داد: حدود ۸۸ میلیارد تومان از سال ۸۹ تاکنون مطالبه پیمانکاری در استان داریم و در سال جاری نیز فقط ۱۶ درصد اعتبار استانی تخصیص داده شده است./ 

نظر شما