شناسهٔ خبر: 64228 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشریح عملکرد راه و شهرسازی گلستان درچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

محبوبي گلستان حسین محبوبی در نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به تشریح عملکرد راه و شهرسازی گلستان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان, حسین محبوبی در نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به تشریح عملکرد این اداره کل پرداخت.

مدیر کل راه و  شهرسازی استان گلستان  در گفتگو با پایگاه خبری این اداره کل در این خصوص گفت:  خوشبختانه در بخش راههای روستایی استان هم اکنون بیش از ۹۸ درصد از جمعیت روستایی از راه آسفالته برخوردار هستند و تعداد روستاهای برخوردار از راه آسفالت ۹۵۵ عدد می باشد که قبل انقلاب فقط ۲۵ روستای استان دارای راه آسفالته بودند.

وی افزود: ساخت ۲۷۸ کیلومتر بزرگراه در استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر دستاوردهای حوزه راه در استان است.

محبوبی ادامه داد: واگذاری ۲۹۳۰۲ واحد مسکن مهر به متقاضیان در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در استان از دیگر اقدامات این اداره کل در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که تا کنون ۹۶ درصد تعهدات دولت در استان عملیاتی و مابقی تعهد است در شش ماه اول سال ۹۸ اجرایی خواهد شد.

مدیر کل راه و  شهرسازی استان گلستان  واگذاری  بیش از ۷۰۰ هکتار از اراضی دولتی در جهت توسعه شهری ، عمران و آبادانی و ارتقاء سطح جامعه با کاربری های مختلف مسکونی ، آموزشی ، بهداشتی و غیره در بعد از انقلاب اسلامی در سطح استان را بعنوان یکی از دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

این مقام مسئول اضافه نمود: تهیه و تصویب طرح جامع ۲۲ شهردر طول پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان در جهت ارتقاء کیفیت و بهبود زندگی شهروندان با هدف  توسعه شهرهااز دیگر خدماتی بوده است که توسط این اداره کل ارائه شده است.

نظر شما