شناسهٔ خبر: 64308 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفتمین روز از دهه فجر انجام شد

بهره‌برداری از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی گلستان- در جزین در استان همدان

جاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن خبر داد: پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی گلستان- درجزین با حضور نماینده مردم رزن در مجلس ، امام جمعه قروه در جزین ، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان،"احمد محمدی " عنوان کرد:  آسفالت مسیر روستایی گلستان _ در جزین به جهت قطب مذهبی بودن روستای درجزین در سنوات گذشته از طرف اهالی چندین روستای اطراف جهت رفت و آمد بسیار مورد درخواست بود.

وی ادامه داد: در اواخر تابستان سال ۹۷ در زمان اجرای عملیات دکوپاژ و تعریض به دلیل کوچه باغ بودن مسیر  سعی شد که کم ترین تخریب به باغات صورت پذیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن یادآورشد: پس از تسطیح و رگلاژ بستر به طول ۹۰۰ متر ، زیرسازی بعضی از قسمت ها با حمل و پخش مخلوط رودخانه انجام شد و حمل و پخش بیس به عرض ۷ متر ، به ضخامت متوسط ۱۳ سانتیمتر، آسفالت بیندر ۱۹_۰  به عرض ۵/۵ متر و ضخامت ۶ سانتیمتر اجرا گردیده است.

وی ادامه داد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۷۲ میلیون تومان هزینه شده است

محمدی بيان ساخت:  بهره برداری از این پروژه، مورد مسرت و خوشحالی اهالی روستای نوار، گلستان و نگین قلعه  شده است.

همزمان در این روز، پروژه بیس و آسفالت روستای آقچه- خرابه به  طول ۴ کیلومتر و با اعتبار یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

نظر شما