شناسهٔ خبر: 64362 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره ساخت انواع شناورهای فایبرگلاس و فلزی در بندر بوشهر

کلاس دوره آشنایی باطراحی و ساخت انواع شناورهای فایبرگلاس و فلزی ، در سالن اداره ثبت و بازرسی شناورها اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر, دوره آشنایی باطراحی و ساخت انواع شناورهای فایبرگلاس و فلزی ، در سالن اداره ثبت و بازرسی شناورها اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد.

سیاوش ارجمند زاده گفت:  به منظور دستیابی کارکنان به دانش تخصصی و به روز و ارتقائ سطح علمی و افزایش کارایی آنان،  دوره آشنایی با طراحی و ساخت انواع شناورهای فایبرگلاس و فلزی  در سالن اداره ثبت و بازرسی شناورها برگزار شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی بوشهر افزود: در این دوره ۴۸ ساعته که با تدریس قادری از کارشناسان اداره ثبت و بازرسی شناورها صورت گرفت ،شرکت کنندگان ضمن آشنایی با تاریخچه دریانوردی و کشتی سازی در ایران، با نحوه طراحی، ساخت و تعمیر انواع شناورهای فایبرگلاس و طراحی، ساخت و تعمیر انواع شناورهای فلزی منطیق با قوانین و کنوانسیون های بین المللی دریایی   شاملsolas، marpol، load line، tonage measurement  آشنا شدند.

وی اضافه کرد: در پایان دوره نیز به جهت آشنایی هر چه بیشتر شرکت کنندگان  با صنایع شناورسازی،  از دو شرکت سازنده بخش خصوصی بازدید بعمل آمد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اشاره کرد : در این بازدید حاضرین ، ضمن آشنایی با کلیه امکانات و تجهیزات کارگاههای ساخت و تعمیر شناورهای فایبرگلاس و فلزی ،  از نزدیک با روند ساخت و تعمیر شناور آشنا شدند.

نظر شما