شناسهٔ خبر: 64464 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی فارس؛

تقاطع غیرهم‌سطح بانیان فسا در ماه ساخته شد

آسفالت مدیر کل راه و شهرسازی فارس در مراسم افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح بانیان شهرستان فسا گفت: ۱۱۲ میلیارد تومان پروژه در دهه پر فروغ فجر افتتاح کردیم و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهیم رساند تا مردم شریف استان در ایام تعطیلات نوروز بتوانند از این پروژه ها استفاده نمایند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس, مدیر این اداره کل در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح بانیان شهرستان فسا گفت: ۱۱۲ میلیارد تومان پروژه در دهه پر فروغ فجر افتتاح کردیم و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهیم رساند تا مردم شریف استان در ایام تعطیلات نوروز بتوانند از این پروژه ها استفاده نمایند.

تکاور افزود: تقاطع غیر همسطح بانیان که یکسال زمان نیاز داشت تا به بهره برداری برسد در مدت ۵ ماه ساخته شد و به بهره برداری رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اذعان داشت: این تقاطع با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال با ۲ دهانه پل ۷ متری بیش از ۲ کیلومتر ورودی و خروجی آسفالت با خط کشی ، علائم، نرده گذاری تقدیم مردم خوب منطقه می شود.

تکاور در پایان خاطر نشان ساخت: حدود ۸۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان فسا در دست ساخت است که به زودی با افتتاح آنها تردد در جاده های روستایی این شهرستان نیز ایمن تر خواهد شد.

نظر شما