شناسهٔ خبر: 64473 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پروژه احداث بزرگراه كردكوی - تركمن تکمیل می‌شود

راه کردکوی معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی گلستان ازشتاب بيشتر پروژه تعريض محور كردكوی - بندرترکمن در سال ۹۷ با پيگيری‌های اين اداره كل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان, معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازي این اداره کل ازشتاب بيشتر پروژه تعريض محور كردكوي -  بندرترکمن در سال ۹۷ خبر داد.

علي اكبر شاهيني دراین رابطه گفت : احداث بزرگراه حدفاصل شهرستانهاي كردكوي – بندر تركمن از پروژه هاي مهم زیر ساختی در استان است كه درصدد هستيم درسالجاري در صورت تخصيص اعتباربموقع آن را تكميل وبه بهره برداري برسانيم.

معاون مهندسی و ساخت راههای استان گلستان عمليات اجرايي اين پروژه را شامل تكميل بيس وساب بيس ،تعريض ابنيه فني (پل ها و آبروها)وآسفالت باند رفت وبرگشت محورموجود ذكر کرد.

این مقام مسئول اظهار داشت :تا کنون ۷۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای این پروژه هزینه شده و بطور میانگین ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای اتمام این پروژه ۱۸۰میلیارد ریال مورد نیاز است.

شاهینی افزود:حجم ترافيك بالا ،كاهش زمان سفر و صرفه جويي در سوخت و افزايش ضريب ايمني و كاهش تصادفات را از جمله دلايل اجراي اين پروژه است.

نظر شما