شناسهٔ خبر: 64494 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در صورت تفویض اختیار به ادارات شهرستانها؛

تسریع در انجام امور ارتقای رضایتمندی ارباب رجوع را به دنبال خواهد داشت

ربانی همدان مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: تفویض اختیار یکی از مبانی مدیریتی محسوب می شود و در این اداره کل نیز تلاش می شود تا با تفویض اختیارات به شهرستانها، ضمن تسریع در انجام امور موجبات ارتقاء رضایتمندی ارباب رجوع نیز فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، مدیر این اداره کل گفت: تفویض اختیار یکی از مبانی مدیریتی محسوب می شود و در این اداره کل  نیز تلاش می شود تا با تفویض اختیارات به شهرستانها، ضمن تسریع در انجام امور موجبات ارتقاء رضایتمندی ارباب رجوع نیز فراهم شود.

حسن ربانی ارشد عنوان کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و به جهت جلوگیری از عدم مراجعه ارباب رجوع از شهرستانهای تابعه به اداره کل راه و شهرسازی در مرکز استان برای دریافت پاسخ استعلام مالکیت و فرم ج به روسای ادارات تابعه در شهرستانها تفویض اختیار پاسخگویی به ارباب رجوع داده شده است و مراجعان دیگر نیازی به حضور در مرکز استان را ندارند.

وی بیان کرد: تفویض اختیار به شهرستانها را می توان یکی از اقدام های موثر و جدی دانست که زمان بیشتری به دولت برای رسیدگی به برنامه های راهبردی و کلان داده است.

ربانی  یادآورشد: کارشناسان، مزایای بسیاری برای این کار برشمرده اند که از مهمترین آنها تخصیص زمان بیشتر برای پرداختن به برنامه‌های راهبردی و خط مشی‌ها، جلوگیری از اتلاف وقت مدیران، ‌تسریع در تصمیم‌گیری، افزایش بازدهی، عامل انگیزش و ایجاد زمینه مناسب برای آموزش، تقویت توانایی های مدیریت و توسعه سازمان و از همه مهم تر تسریع در امور و ارتقاء رضایت مندی ارباب رجوع است.

نظر شما