شناسهٔ خبر: 64498 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

آدم نژاد در مراسم تودیع و معارفه مطرح کرد

تاکید بر بازمهندسی ساختاری شوراهای عالی و کمیسیون‌ها

جلسه معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در آیین تودیع و معارفه رئیس مرکز تدوین مقررات حمل‌ونقل، ایمنی و پدافند غیرعامل بر هدف عملیاتی شدن خروجی و نتایج جلسات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آیین تودیع و معارفه رئیس مرکز تدوین مقررات حمل‌ونقل، ایمنی و پدافند غیرعامل و معارفه مدیرکل دفتر تجاری سازی و امور تشکل‌ها با حضور شهرام آدم نژاد معاون حمل‌ونقل در وزارت راه و شهرسازی برگزار  شد و ضمن قدردانی از تلاش‌های سارا امتحان به عنوان رئیس پیشین مرکز تدوین مقررات حمل‌ونقل، ایمنی و پدافند غیرعامل، رضا نفیسی به عنوان رئیس جدید این مرکز معرفی شد.

در همین جلسه امین ترفع که پیش‌تر مدیر کریدورهای بین‌المللی وزارت راه و شهرسازی بود به عنوان مدیرکل دفتر تجاری سازی و امور تشکل‌های معاونت حمل‌ونقل معرفی شد.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی مهمترین وظیفه دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌ها را ایجاد ارتباط موثر و تسهیل دسترسی تشکل‌ها و انجمن‌های حمل‌ونقل به معاونت دانست و گفت: انتظار می‌رود که تصمیمات با مشارکت تشکل‌ها و ذینفعان اخذ شود.  

وی امین ترفع را جوانی متدین و متخصص با قابلیت ارائه راهکارهای موثر در زمان بروز چالش‌های کوتاه مدت و بلند مدت خواند.

آدم نژاد در ادامه خطاب به رضا نفیسی رئیس جدید مرکز تدوین مقررات حمل‌‌ونقل، ایمنی و پدافد غیرعامل وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: با توجه به سابقه درخشان شما در حوزه حمل‌ونقل انتظار می‌رود، بازمهندسی ساختاری در شورا‌های عالی و کمیسیون‌ها با هدف عملیاتی شدن خروجی و نتایج جلسات آن‌ها انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: همچنین دبیرخانه شوراهای‌عالی و کمیسیون‌ها به تولید کننده محتوا ارتقا یابند و ضمن ارزیابی نتایج، اعتماد جامعه نخبگان، تشکل‌ها و متولیان حمل‌ونقل نسبت به شورهای عالی و کمیسیون‌ها تقویت گردد.  

گفتنی است، رضا نفیسی پیش‌تر مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بود.

نظر شما