شناسهٔ خبر: 64515 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صعود تیم کوهنوردی وزارت راه و شهرسازی به قله ۲۳۴۷متری گنو درهرمزگان

کوهنوردی تیم کوهنوردی وزارت راه و شهرسازی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، قله ۲۳۴۷متری گنو بندرعباس را فتح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان, به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ۲۱ نفر از کارکنان کوهنورد ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور توانستند به قله ۲۳۴۸ متری گنو در استان هرمزگان صعود کنند.

جمشید محمدی سرپرست هیئت کوهنوردی وزارت راه و شهرسازی با ذکر اینکه این واقعه ورزشی به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان درتاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۷ برگزار شد ابراز داشت: از همکاری اداره ورزش و جوانان، هیئت کوهنوردی و محیط زیست شهرستان به جهت آماده نمودن تمهیدات صعود سراسری کارکنان وزارت راه و شهرسازی به قله نصیری گنو تقدیر و تشکر می‌کنیم.

شایان ذکر است: قله زیبا و بکر گنو در ۲۹ کیلومتری شمال‌غربی بندرعباس بین دهستان‌های فین، سیاهو و ایسین واقع شده‌است و یکی از ۹ ذخیره‌ گاه زیست‌ کره کشورمان است که با آب‌ و‌هوای دلپذیر مناطق کوهستانی جز یکی از بهترین نقاط گردشگری محسوب می شود.

نظر شما