شناسهٔ خبر: 64563 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آیین تکریم بازنشستگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان برگزار شد

تکریم لرستان در مراسمی از بازنشستگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان که امسال دوره خدمت آنان به پایان رسیده است، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان, در مراسمی از بازنشستگان این اداره کل که امسال دوره خدمت آنان به پایان رسیده است، تجلیل به عمل آمد.

عباس شرفی در این مراسم با گرامیداشت مقام شهدای حادثه تروریستی زاهدان به‌ویژه شهید لرستانی این حادثه عبدالرضا بروجی و همچنین شهید نظم و امنیت جابر بیرانوند گفت: امیدواریم تمام کسانی که برای مملکت تلاش می‌کنند خصوصا کسانی که در مرزها مشغول خدمت هستند، سلامت و پیروز باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه وظیفه ما در راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کم‌شباهت با حافظان امنیت نیست، افزود: کارکنان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای نیز در حیطه وظایف خود نقش تاثیرگذاری در امنیت راه‌ها و حفظ سلامت مردم دارند.

شرفی با قدردانی از خدمات بازنشستگان اظهار کرد: این مراسم برای تکریم از خدمات جمعی از همکاران برگزار شده است که امسال دوره خدمت آنان به پایان رسیده است این افراد در طول سی سال خدمت خود در شغل‌های بسیار سخت راهسازی یا پست‌های اداری زحمات زیادی کشیدند و بر خود لازم و واجب می دانیم به آنان خسته نباشید بگوییم و برایشان آرزوی سلامتی داشته باشیم.

در این مراسم که در محل نمازخانه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان برگزار شد، امام جماعت، معاونان، روسای ادارات ستادی، بازنشستگان سال ۱۳۹۷ و جمعی از کارکنان حضور داشتند.

در پایان بازنشستگان با اهداء لوح سپاس و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

نظر شما