شناسهٔ خبر: 64592 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در بیست و یکمین جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری انجام شد

تقدیر رئیس و اعضای شورای‌عالی شهرسازی از فعالیت‌های محمدسعید ایزدی در طول دوران مسئولیت

تقدیر وزیر راه و شهرسازی در بیست و یکمین جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران ضمن تقدیر از فعالیت‌های دبیر سابق شورای‌عالی شهرسازی و معماری، بر تداوم پیگیری‌های سازمان‌های مردم نهاد بر ارایه گزارش تخلفات احتمالی به مسئولان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۲۹ بهمن ماه در بیست و یکمین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و در ابتدای این جلسه قبل از بررسی دستورجلسه‌های تعیین شده  که با حضور مهندس اسلامی رئیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و فرزانه صادق مالواجرد معاون معماری و شهرسازی برگزار شد، از فعالیت‌های محمد سعیدی ایزدی دبیر پیشین شورای عالی شهرسازی و معماری در ساختمان دادمان وزارتخانه، تقدیر و تشکر شد.

در این مراسم، مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اعلام کرد: سزاوار است از آقای ایزدی تشکر کنیم هم در زمانی که مسئولیت شرکت بازآفرینی شهری را برعهده داشتند و هم زمانیکه در کسوت معاون معماری و شهرسازی و دبیری شورا به ارایه خدمات شایسته پرداختند.

رئیس شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران ادامه داد: برای آقای ایزدی آرزوی موفقیت داریم و یقین داریم که وجود وی در عرصه‌های مختلف خدمت و پیشرفت کشور، منشا اثر خواهد بود.

اسلامی در انتهای مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای بار دیگر از وی برای پذیرش مسئولیت و ارایه خدمات در حوزه شهرسازی و معماری کشور تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در این مراسم محمدسعید ایزدی، اعلام کرد: مبنای کار ما در شورای عالی شهرسازی و معماری و همچنین معاونت معماری و شهرسازی وزارتخانه شنیدن صدای مردم و مطالبات شهروندان بود و در این راستا تلاش کردیم تا گام‌های موثری برداریم.

ایزدی ادامه داد: امیدوارم در این دوره نیز با حضور سرکارخانم صادق مالواجرد صدای ذی‌نفعان شنیده شود و در این تعامل اتفاقات بزرگی برای حوزه معماری و شهرسازی کشور رقم بخورد.

وی در پایان اعلام کرد: بنده در دانشگاه و در سازمان های مردم نهاد به عنوان خدمت‌رسان در خدمت اهداف وزارت راه و شهرسازی و مشخصا حوزه معماری و شهرسازی هستم.

نظر شما