شناسهٔ خبر: 64593 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در۳ روزگذشته انجام شد؛

برف‌روبی ۱۲ هزارکیلومتر باند ازمحورهای استان زنجان

راهداری برف مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت : در فاصله ۲۵ تا ۲۸ بهمن ماه ۱۲ هزار و ۲۹۵ کیلومتر باند از راه‌های اصلی و ۲هزار کیلومتر باند از راه‌های روستایی استان زنجان برف‌روبی شده است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی ادره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان, مدیر این اداره کل گفت : در فاصله ۲۵ تا ۲۸ بهمن ماه ۱۲ هزار و ۲۹۵ کیلومتر باند( مسیر رفت و برگشت) ازراههای اصلی و۲هزار کیلومتر باند از راه‌های روستایی استان زنجان برف‌روبی شده است .

عبدالحسین علی اکبری اظهار داشت: دراین مدت شاهد ۲۱ساعت بارش برف در همه محورها و یا در بعضی از روزها در برخی محورهای استان زنجان بودیم .

 وی با اشاره به فعالیت ۳۰راهدارخانه و.بیش از ۵۰۰ نفر راهدار در استان زنجان، خاطرنشان کرد: این افراد در قالب ۵۰اکیپ راهداری فعالیت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از فعالیت ۲۷۵دستگاه ماشین آلات در راهداری های استان و خدمات رسانی به همه راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و گردنه‌های برفگیر استان زنجان خبرداد و گفت: دراین مدت ۲۸۰ راه روستایی استان توسط راهداران این اداره کل بازگشایی شده است  بیش از ۳ هزارتن ماسه ونمک برای جلوگیری از یخبندان درمحورهای مواصلاتی مورد استفاده قرارگرفت .

وی در پایان گفت: هموطنان می توانند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ و همچنین از طریق تلفن گویای ۱۴۱ و تماس با شماره تلفن چهار رقمی ١٨١٦ مرکزمدیریت راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان  از وضعیت جاده‌های استان زنجان  مطلع شوند. 

نظر شما