شناسهٔ خبر: 64600 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

استاندار کرمان مطرح کرد

حل سریع مشکلات با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان کرمان/ مشکلات مردمی در استان حل شوند

محمد جواد فدایی استاندار کرمان استاندار کرمان با تأکید بر اینکه حضور وزیر راه و  شهرسازی در این استان باعث حل هرچه سریع‌تر مشکلات می‌شود گفت: باید مشکلات مردمی در درون استان حل شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدجواد فدایی ضمن خیرمقدم به وزیر راه و شهرسازی و تشکر از سفر به استان کرمان گفت: سفرهای وزیر راه و  شهرسازی به استان کرمان باعث حل هر چه سریع‌تر مشکلات شده است به صورتی که ما شاهد بودیم که در سفر قبلی مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به این استان و شهرستان جیرفت در سه ماه قبل مشکلات این شهر به‌سرعت به‌سوی بهبودی در حال حرکت هستند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه سفر امروز محمد اسلامی به شهرستان سیرجان باعث حل مشکلات این شهرستان و استان شود، افزود: ما در استان کرمان پروژه‌های نیمه‌کاره عمرانی داریم که امیدواریم هر چه سریع‌تر با دستورات و پیگیری‌های وزیر متبوع به سرانجام برسند  که از آن جمله می‌توان به پایان عملیات باند دوم فرودگاه کرمان، اتمام دوخطه کردن قطار کرمان- مشهد و حل مشکل تولید واگن‌های باری در شهرستان زرند اشاره کرد.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه نباید شاهد باشیم که نامه‌های درخواستی مردمی جمع شوند تا با حضور وزیر یا معاونان وی در استان توسط مردم به‌صورت مستقیم به دست آن‌ها برسد افزود: این روند غلط باید متوقف شود زیرا ازنظر بنده باید مسائل در درون استان مطرح و رفع شود؛ البته درخواست‌های مردمی از دو حالت خارج نیست یا ذی‌حق هستند و یا حقی ندارند.

وی ادامه داد: اگر فردی دارای حقی است که باید حق وی با یافتن راه‌حل‌های منطقی در استان استیفا شود، و درصورتی‌که راه‌حل استیفای حق مردم در استان نیست باید به گونه‌ای برخورد شود تا از سوی دولت تنفیذ اختیار به استان شود تا هر چه سریع‌تر مردم به‌حق خود برسند. همچنین در حالت دوم اگر درخواست‌های مردمی ناحق هستند باید به‌گونه‌ای قاطع و منطقی پاسخ داده شود که دیگر به مقام بالادستی مراجعه نکنند .

نظر شما