شناسهٔ خبر: 64612 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت انجام شد؛

آموزش راکبان موتورسیکلت در روستای قالهر دلیجان

اهدای کلاه ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در راستای ارتقای ایمنی اقدام به دوره آموزشی راکبان موتورسیکلت روستای قالهر دلیجان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، معاون حمل و نقل جاده ای این اداره کل با اشاره به اهمیت افزایش سطح ایمنی برای همه افراد، تاکید کرد: اجرای طرح ارتقای سطح ایمنی راکبان موتورهای سیکلت به منظور کاهش تلفات جانی و مالی حوادث رانندگی در طول جاده ها، به ویژه در راه های روستایی که از آمار بالایی برخوردار هستند، مورد توجه جدی این اداره کل است .

امیری در این دوره آموزشی با اشاره به اینکه بخشی از تلفات ناشی از حوادث رانندگی استان را راکبان موتورسیکلت تشکیل میدهند، خاطرنشان کرد: آشنایی موتور سواران با نحوه تردد ایمن در جاده ها، آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت نکات ایمنی در هنگام موتورسواری و تردد در جاده های استان، افزایش اطلاعات ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات و تلفات از جمله اهداف برگزاری این طرح است .

همچنین عابدی رییس اداره ایمنی ، آمار و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ابراز امیدواری کرد که موتورسیکلت سواران روستایی با فرا رفتن موارد آموزشی این همایش نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند .

لازم به ذکر است در پایان دوره ۱۰۰ کلاه ایمنی و برچسب موتورسیکلت به موتورسواران روستای قالهرو شانق با هدف آموزش و ارتقای سطح فرهنگ رانندگی و ایمنی راکبان اهدا شد.

نظر شما