شناسهٔ خبر: 64616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان:

پروژه احداث بزرگراه آق‌‌قلا- اینچه برون از پروژه‌های مهم اقتصادی استان است

راه آق قلا مدیر کل راه و شهرسازی گلستان گفت: برای احداث ابنیه فنی بزرگراه آق قلا- اینچه برون با اعتباری معادل ۱۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان, مدیر این اداره کل گفت: برای احداث ابنیه فنی بزرگراه آق  قلا- اینچه برون با اعتباری معادل ۱۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

حسین محبوبی در گفتگو با پایگاه خبری این اداره کل گفت: پروژه احداث بزرگراه آق قلا- اینچه برون از طرح های مهم و بزرگ اقتصادی استان است که با حمایت و پیگیری های مجدانه مسئولین استانی در حال اجرا می باشد.

محبوبی افزود: احداث این بزرگراه نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان و افزایش ارتباطات بین المللی به کشورهای آسیای میانه و افزایش حمل و نقل کالاهای ترانزیتی ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: وجود منطقه آزاد تجاری- صنعتی و پایانه مرزی و راه آهن بین المللی اینچه برون و بندر خشک از دیگر عوامل مهم احداث این بزگراه است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان : طول محور آق قلا- اینچه برون را ۵۴ کیلومتر اعلام و افزود پروژه احداث بزرگراه گنبد- اینچه برون نیز همزمان در حال انجام است و تا کنون ۲۰ کیلومتر از این محور آزادسازی  و در سالجاری ۶ کیلومتر آن آسفالت می شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: قطعه اول پروژه آق قلا- اینچه برون به طول ۱۰ کیلومتر می باشد که تا کنون تعریض دو طرف محور تا سطح لایه بیس ، احداث ابنیه فنی مورد نیاز با اعتبار معادل ۱۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

نظر شما