شناسهٔ خبر: 64775 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز طرح نوروزی حمل و نقل عمومی از ۲۵ اسفند در گلستان

میرشاهی گلستان معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از آغاز طرح نوروزی جابه‌جایی و حمل و نقل مسافر از ۲۵ اسفندماه جاری در استان خبرداد و گفت: در این طرح ۸۰ شرکت اتوبوسرانی، مینی‌بوسرانی و سواری تا ۱۷ فروردین ۹۸ به هم استانی ها خدمات می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان, معاون حمل و نقل این اداره‌کل از آغاز طرح نوروزی جابه‌جایی و حمل و نقل مسافر از ۲۵ اسفندماه جاری در استان خبرداد و گفت: در این طرح ۸۰ شرکت اتوبوسرانی، مینی‌بوسرانی و سواری تا ۱۷ فروردین ۹۸  به هم استانی ها خدمات می‌دهند.

ایوب میرشاهی در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل متبوع گفت: پیش‌فروش بلیط، برقراری کشیک‌های نوروزی کارکنان ستادی و شهرستانی اداره‌کل در پایانه‌های مسافربری گرگان و گنبد، اجرای گشت‌های مشترک با دستگاههای ذیربط، برگزاری دوره‌های آموزشی مخصوص شاغلین بخش از جمله مدیران فنی، بررسی شکایات مردمی و نظارت و کنترل بر عملکرد بخش از کارهایی است که در این طرح انجام می‌شود.

به گفته معاون حمل و نقل این اداره اداره‌کل ، علاوه بر این کارها، اقدامات دیگری هم از ناحیه اداره کل بعنوان کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر استان مانند جلسات متعدد با بخش حمل و نقل و مکاتبه با دستگاههای اجرایی ذیربط برای تسهیل خدمات دهی این بخش در حال انجام است.

میرشاهی ادامه‌داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور سازمانی است که بیشترین سهم را در بخش‌های مختلف حمل و نقل جاده‌ای با آغاز سال جدید و بهار طبیعت برای تسهیل در جابه‌جایی مسافر، افزایش ایمنی و ارتقای سطح خدمات در جاده‌های کشور دارد.

براساس آمار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، پارسال بیش از ۱۸۰ هزار مسافر در بخش حمل و نقل بواسطه ۲۰ هزار و ۸۳۹ سفر در استان جابه جا شدند و تعداد ۲۱ هزار و ۶۹۳ فقره بلیط هم بصورت حضوری و غیرحضوری فروخته شد.

این اداره‌کل با آغاز اجرای طرح، به شکایت مردمی هم از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا از طریق شماره تلفن ۰۱۷۳۲۶۸۱۷۹۲ نمایندگی اداره کل مستقر در پایانه مسافربری گرگان رسیدگی می کند.

نظر شما