شناسهٔ خبر: 64828 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انتصاب در راهداری و حمل جاده‌ای استان سمنان

انتصاب معاون حمل و نقل راهداری و حمل جاده ای استان سمنان با حکم فرماندار سمنان رئیس کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل جاده ای استان سمنان, معاون حمل و نقل این اداره کل با حکم فرماندار سمنان  رئیس کمیته  حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان شد.

همزمان با ابلاغ شیوه نامه طرح نوروزی سال ۹۸ طی حکمی از سوی سید عباس دانایی فرماندار سمنان , غلامرضا طحان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان به  سمت رئیس کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سمنان  منصوب شد .

در بخشی از این ابلاغ آمده است : به استناد دستورالعمل اجرایی ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر ویژه نوروز ۹۸ و ضرورت اجرای کامل آن در شهرستان سمنان به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان رئیس کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سمنان  منصوب می گردید .

امید است با شناخت و بکارگیری امکانات و ظرفیتهای موجود و ایجاد هماهنگی با کمیته ها ، با برنامه ریزی و مدیریت دقیق و منسجم ، نسبت به ارائه خدمات مطلوب به زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) و مسافرین نوروزی اهتمام جدی بعمل آورید.

نظر شما