شناسهٔ خبر: 64830 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پيش فروش اينترنتی بليت‌های نوروزی ناوگان جاده‌ای سمنان

ترمینال- بلیت- اتوبوس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت سفرهای نوروزی سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان,  مدیر این اداره کل از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت سفرهای نوروزی سال ۱۳۹۸ خبر داد.

احسان منصورکیایی با اعلام این خبراظهار داشت: با هدف فراهم نمودن فرصت کافی برای مسافرین و برنامه ریزی دقیق سفر پیش فروش اينترنتي بليط هاي نوروزي از اول اسفند ماه سالجاري در استان سمنان آغاز و از روز یک شنبه دوازدهم اسفند پيش فروش بليط در محل پايانه هاي عمومي مسافر و همچنين دفاتر فروش در سطح شهر به صورت توامان ( اينترنتي و حضوري ) به مردم عرضه مي گردد.

وی با اشاره به اهميت سفرهاي با برنامه گفت: شهروندان محترم مي توانند در فرصتي مناسب با برنامه ريزي دقيق براي سفر خود و خانواده با مراجعه به سایتهای  http://safar۷۲۴.com ، http://www.payaneh.ir  .  اقدام به تهيه بليت از شركت هاي حمل ونقل براي تمامي نقاط كشور نمايند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اهمیت کیفیت ارائه خدمات به هموطنان افزود :  با همکاری گسترده کارکنان این اداره کل كنترلهای  محسوس و نامحسوس بر نحوه سرويس‌دهي به مسافران به منظور ارايه خدمات مناسب انجام خواهد شد.علاوه بر این تمامی هموطنان می توانند  انتقادات ، پیشنهادات و شکایات احتمالی خود را از  طريق تلفن گويا، صندوق‌هاي انتقادات و پيشنهادات، سامانه پيام كوتاه ۳۰۰۰۱۴۳  ، و سامانه ۱۴۱ با این اداره کل در میان بگذارند.

گفتني است طرح افزايش ايمني حمل و نقل مسافرين نوروزي از تاريخ ۲۵ اسفند سال جاري لغايت ۱۷ فروردين سال۹۸به مورد اجرا گذاشته مي شود.

نظر شما