شناسهٔ خبر: 64836 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

باحضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت

بهره‌برداری از دو پروژه افزایش ظرفیت آب شیرین و درمانگاه بندر شهید بهشتی چابهار

افتتاح با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر شهید بهشتی چابهار دو پروژه افزایش ظرفیت آب شیرین کن و درمانگاه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و  شهرسازی، محمد اسلامی هم‌زمان با حضور در چابهار از دو پروژه دیگر این شهر بازدید و آن‌ها را افتتاح کرد.

افزایش ظرفیت آب شیرین کن و درمانگاه کوی مسکونی بندر شهید بهشتی چابهار دو پروژه‌ای بود که وی از آنها بازدید و افتتاح‌شان کرد.

در پروژه آب شیرین‌کن بندر میزان سرمایه‌گذاری اولیه ۴۷ میلیارد ریال با ظرفیت تولید ۱۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز است. به گفته مجری این طرح قرار است افزایش ۱۰۰۰ متر مکعبی آب شرب را در شبانه‌روز با میزان سرمایه گذاری ۵ میلیارد ریال شاهد باشیم.

از نتایج این طرح پایداری آب بندر به صورت ۲۴ ساعته و تامین آب شرب کشتی‌ها و شناورها و تامین آب مورد نیاز سرمایه‌گذاران است.

در این بازدید محمد اسلامی در گفتگو با نمایندگان سیستان و بلوچستان از آن‌ها خواست تا سرمایه‌گذار مناسب افزایش این طرح را معرفی و به این طریق آب شرب چابهار را تامین کنند.

در آیین افتتاح و بهره‌برداری از درمانگاه مسکونی شهید بهشتی چابهار که با حضور وزیر  راه و شهرسازی انجام شد، مدیر کل بنادر سیستان و بلوچستان در تشریح مشخصات این درمانگاه گفت: این درمانگاه با سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد تومان در متراژ هزار متر مربع طی ۹ ماه توسط این اداره کل به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: ضمن اشتغال زایی برای ۷۵ نفر در این درمانگاه، خدماتی از جمله مامایی، پرستاری، آزمایشگاه، داروخانه و دندانپزشکی ارائه خواهد شد.

نظر شما