شناسهٔ خبر: 64950 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تعریض ۱۷۰۰ متر از محور کیاکلا به بهنمیر

معاون ساخت مازندران سرپرست معاونت و مهندسی ساخت راه و شهرسازی مازندران از تعریض و بهسازی ۱/۷ کیلومتر از محور کیاکلا به بهنمیر خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و  اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران, سرپرست معاونت و مهندسی ساخت این اداره کل از تعریض و بهسازی ۱/۷ کیلومتر از محور کیاکلا به بهنمیر خبر داد.

سهراب طور  با اشاره به این نکته که عملیات تعریض ۱۷۰۰ متر از محور کیاکلا به بهنمیر صورت پذیرفت افزود : خط کشی و ایمن سازی بخشی از این پروژه مهم هم مورد بهره برداری قرار گرفته است .

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد : خوشبختانه با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد در راههای این استان اقدام در خور توجه ای در زمینه تعریض و چهار خطه شدن تمامی محورهای اصلی و شریانی استان در دست اجراست.

وی در ادامه اشاره کرد و افزود :این محور به طول ۵/۵ کیلومتر بوده که در قالب دو قرارداد و با اعتباری حدود ۶۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن از سال ۹۵ آغاز و اکنون با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی همکاران مورد بهره برداری و در اختیار کاربران جاده ای  قرار گرفته است.

نظر شما