شناسهٔ خبر: 64999 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای همراهی با مردم در توسعه شهری

جلسه کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی استان همدان برگزار شد

ربانی همدان مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان از تشکیل جلسه کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی شهر های ملایر ،نهاوند و صالح آباد با هدف کاهش مشکلات شهروندان و توسعه شهری خبر داد.

به گزارش  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی  اداره کل راه و شهرسازی استان همدان, مدیر این اداره کل از تشکیل جلسه کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی شهر های ملایر ،نهاوند و صالح آباد با هدف کاهش مشکلات شهروندان و توسعه شهری خبر داد.

حسن ربانی ارشد بیان کرد: در راستای همراهی با مردم در توسعه شهری، کاهش مشکلات شهروندان ، تسریع در روند اجرای طرح های جامع و تفصیلی و اجرایی نمودن آنها ، تاًمین کاربریها و سطوح و سرانه های شهری بالاخص عمومی و غیر انتفاعی ، رفع تعارضات مختلف اعم از طرح ها ، سازمانها و مالکین پیشنهادات مختلفی برای شهر های ملایر ،نهاوند و صالح آباد مطرح شد.

وی ادامه داد: در این جلسه اعضاء ضمن در نظرگرفتن عدالت در توزیع خدمات برحفظ حقوق مردم و شهروندان تاکید داشتند و در همین راستا توجه به مناطق کم برخوردار، اجرایی نمودن طرح ها،رعایت ضوابط و مقررات مصوب ، احداث معابر و شبکه دسترسی مناسب مبتنی بر شرایط کنونی شهر ها از جمله رویکرد های اساسی بوده است.

ربانی ارشد خاطرنشان ساخت: حاضرین در این جلسه بر توسعه و توزیع امکانات و دسترسی برابر برای همه شهروندان و تمرکز کمیسیون ماده پنج بر روی حل مسائل ضروری شهرهای فوق با در نظر گرفتن ضوابط و مقررات تاکید داشت.

نظر شما