شناسهٔ خبر: 65051 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طرح نوروزی در بخش‌های مختلف حمل و نقل و راهداری خوزستان اجرا می‌شود

تردد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ابلاغ و اجرای طرح خدمات نوروزی در بخش های حمل و نقل و راهداری برای نوروز ۹۸ خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خوزستان، مدیر این اداره کل از ابلاغ و اجرای طرح خدمات نوروزی در بخش های حمل و نقل و راهداری برای نوروز ۹۸ خبرداد. 

غلامعباس بهرامی نیا اعلام کرد: در راستای اجرای این طرح جلسه کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی سفر با حضور معاون حمل و نقل، مسئول ایمنی وترافیک و سرپرست اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای برگزار شد.

بهرامی نیا اظهار داشت:  مسایل و مشکلات حمل و نقل داخل وخارج استانی، ایمنی حمل ونقل، مدیرت راه ها و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون حمل ونقل این اداره کل نیز با بیان اینکه تردد های داخل وخارج استانی در ایام نوروز افزایش می یابد، گفت: ۵۰۰-۷۰۰ دستگاه اتوبوس برای ستاد نوورزی در نظر گرفته شده است و علاوه بر این شرکت های مسافربری باید پیش بینی های لازم را برای اتوبوس های پشتیبان جهت تسهیل در حمل و نقل و رفاه حال مسافران به عمل آورند.

یوسف عابدینی در ادامه با اشاره به اهمیت تامین ایمنی مسافران در ایام نوروز اظهار داشت: مدیران فنی کار را جدی بگیرند و افرادی را انتخاب نمایند که به کار علاقه واعتقاد داشته باشند که تنها با علاقه و جدیت در کار می توان حادثه و سانحه را به حداقل ممکن کاهش داد.

وی در ادامه با بیان اینکه نماز خانه ها وخدمات  عمومی با توجه به افزایش تعداد مسافران در ایام نوروز اهمیت خاصی برخوردار هستند، افزود: ۴۳ مجتمع خدماتی رفاهی در سطح استان وجود دارد که باید تمهیدات لازم را برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی در نظر بگیرند.

 لازم به ذکر است که طرح نوروزی سال ۹۸  از ۲۵ اسفند سال جاری شروع می شود و تا ۱۷ فروردین سال ۹۸ به مدت ۲۲ روز ادامه دارد.

نظر شما