شناسهٔ خبر: 65089 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اصلاح تقاطع حادثه خیز تنگ‌بره رومشکان در حال اجرا است

اصلاح راه پروژه اصلاح تقاطع حادثه خیز تنگ‌بره شهرستان رومشکان آغاز شده و با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان, پروژه اصلاح تقاطع حادثه خیز تنگ‌بره شهرستان رومشکان آغاز شده و با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.

محمد فیلی‌فرد رییس اداره منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه این اداره کل در بازدید از پروژه اصلاح تقاطع پرتصادف تنگ‌بره رومشکان بر تسریع در روند اجرای آن تاکید کرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رومشکان نیز در این بازدید با اشاره به موقعیت تقاطع تنگ‌بره گفت:  تقاطع تنگ‌بره در محور بابازید- سیمره قرار دارد، این محور از مسیرهای ترانزیتی غرب به جنوب کشور محسوب می‌‌شود اما به دلیل ایمنی پایین، تصادفات متعددی در تقاطع تنگ‌بره رخ می‌دهد.

حسن فاضلیان افزود: با پیگیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان برنامه‌های کوتاه‌ مدت و بلند مدت برای اصلاح این تقاطع تدوین شده که در قالب برنامه‌های کوتاه ‌مدت تا کنون تعریض لاین‌های ورود و خروج، ایجاد پارکینگ آسفالته با حجم آسفالت ۲۰۰ تن ، ایجاد شیار لغزاننده در دو مقطع به طول ۵۰۰ متر ، خط کشی ۱ کیلومتر قبل و بعد از تقاطع و بستن پرتگاه‌ها با نیوجرسی به طول ۱۷۶ متر انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رومشکان گفت: هم‌‌‌اکنون عملیات اجرایی تعریض پل تنگ‌بره و رمپ‌های ورودی و خروجی توسط پیمانکار در حال انجام است امیدواریم درصورت مساعد بودن شرایط جوی تا قبل از ایام نوروز این پروژه به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه گام بعدی این پروژه ایجاد روشنایی خواهد بود، افزود: اجرای زیرگذر در این تقاطع به‌عنوان برنامه بلند مدت پیشنهاد شده است که درصورت تامین اعتبار انجام خواهد شد.

نظر شما