شناسهٔ خبر: 65102 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در آستانه اتصال گیلان به شبکه ریلی رخ داد

گشایش نمایشگاه عکس کریدور سبز «از خزر تا خلیج همیشه فارس»/ بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از نمایشگاه

گالری عکس عکس‌های منتخب عکاسان از مراحل اتصال استان گیلان به شبکه ریلی با عنوان کریدور سبز از خزر تا خلیج همیشه فارس با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون عمرانی استانداری گیلان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز در آستانه اتصال گیلان به شبکه ریلی عکس‌های منتخب عکاسان از مراحل اتصال استان گیلان به شبکه ریلی در یکی از گالری‌های شهرستان رشت با حضور خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و مقدم معاون عمرانی استانداری گیلان با عنوان کریدور سبز از خزر تا خلیج همیشه فارس گشایش یافت.

در آیین گشایش این نمایشگاه خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: عظمت و توانمندی‌هایی که در این پروژه عمرانی و اتصال ریلی قزوین به رشت صورت گرفته است توسط هنرمندان بهتر شناخته خواهد شد.

خادمی با بیان اینکه عکس‌های منتخب عکاسان از این مسیر نشان‌دهنده زیبایی و شکوه آن است، افزود: آثار هنری مردم را با کارها و اقدامات صورت گرفته بهتر آشنا می‌کند و باعث درک بهتر مخاطب از پیچیدگی‌های پروژه‌های عمرانی می‌شود.

لازم به ذکر است، نمایشگاه عکس «کریدور سبز از خزر تا خلیج همیشه فارس» هر روز از  ۱۴ تا ۲۱ اسفند از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در رشت میزبان علاقه‌مندان است.

نظر شما