شناسهٔ خبر: 65108 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جشنواره برترین‌های روابط عمومی‌های استان همدان صورت گرفت

کسب رتبه چهارم توسط روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان

معصومی همدان روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در جشنواره برترین‌های روابط عمومی‌های استان ، موفق به کسب رتبه چهارم در بین دستگاه‌های اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان, در جشنواره برترین های روابط عمومی های استان ، روابط عمومی این اداره کل  موفق به کسب رتبه چهارم در بین دستگاههای  اجرایی شد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در متن لوح سپاس خطاب به رضا معصومی مدیر سابق روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چنین آورده است: روابط عمومی ها یکی از ارکان مهم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جوامع توسعه یافته و در حال توسعه هستند که می توانند با نفوذ در افکار عمومی بستر مناسب را برای ایجاد اعتماد متقابل بین ملت و دولت فراهم نمایند.

بی تردید وجود نیروهای آگاه ، متخصص ، مجرب ، خلاق و خوش فکر در روابط عمومی دستگاههای اجرایی ضرورتی اجتناب ناپذیر است. اینک که بر اساس ارزیابی صورت گرفته در جشنواره برترین های روابط عمومی استان تلاشهای آن روابط عمومی در گروه دستگاههای اجرایی استان در سال ۹۶ قابل تقدیر شناخته شده است، بر خود فرض می دانم ضمن تبریک این توفیق، از زحمات و تلاشهای جنابعالی در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی تقدیر و تشکر نموده ، انتظار است همچون گذشته در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی و برنامه های دولت محترم تدبیر و امید در جهت امید آفرینی و آگاهی بخشی و همچنین خدمت رسانی بیشتر موفق و پیروز باشید.

نظر شما