شناسهٔ خبر: 65212 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۷۲ گشت راهداری بر محورهای خوزستان نظارت می‌کنند

گشت راهداری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اعلام کرد: ۷۲گشت راهداری در ایام نوروز بر مسیر های جاده‌ای استان نظارت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان خوزستان،  مدیر این اداره کل اعلام کرد: ۷۲گشت راهداری در ایام نوروز  بر مسیر های جاده ای استان نظارت می کنند.

غلامعباس بهرامی نیا در جلسه شورای اداری خطاب به معاونین، روسای ادارات ستادی و ادارات شهرستان ها گفت: گشت های راهداری بایستی امسال در محور ها حضور موثر و ملموس تری نسبت به سال گذشته داشته باشند تا ضمن اینکه با حضور خود باعث دلگرمی مسافران در مسیر های جاده شوند، آمادگی کامل و به موقعی برای خدمت رسانی به مسافران داشته باشند.

بهرامی نیا در ادامه با اشاره به فعالیت ۵۰۰ نفر نیروی پشتیبانی در ایام نوروز در حوزه راهداری افزود: نیروهای راهداری فعالیت های خود را در قالب ۷۲ گشت ، ۱۲۰ گروه راهداری و اقداماتی نظیر  نصب بنر و برپایی کمپ  در مسیر های ورودی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه باید سعی کنیم امسال را متفاوت از سال گذشته شروع کنیم، اظهار داشت: حوزه راهداری اقدامات ضروری وفوری اعم از لکه گیری، آسفالت و خط کشی جاده ها، شستشوی تابلو های اعلان مسیر و نخاله برداری حریم جاده ها تا پایان سال انجام می دهد.

بهرامی نیا با اشاره به حضور پررنگ مسافران در شهر هایی که مناطق گردشگری بیشتری دارند، گفت: تابلوهای اطلاعات واخباری در این شهرستان ها بازدید و رفع نقص می شوند.

بهرامی نیا اعلام کرد:همکاری با دستگاه های گردشگری،شهرداری و فرمانداری باعث هم افزایی در کار می شود و امید است با همکاری سایر دستگاه ها خدمات بهتری به شهروندان در ایام نوروز ارائه شود.

وی در پایان با تاکید بر لزوم نظارت بر بهداشت و نظافت در مجتمع های خدمات رفاهی گفت:تعداد ۴۳ مجتمع خدمات رفاهی فعال در خوزستان وجود دارد و یکی از موضوعات مهمی که باید به طور جدی ارزیابی و نظارت شود، وضعیت مجتمع های خدمات رفاهی از لحاظ نظافت سرویس های بهداشتی و نماز خانه ها است.

نظر شما