شناسهٔ خبر: 65284 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هر هفته صورت می پذیرد؛

ملاقات عمومی مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان

حسن ربانی ارشد بر اساس اعلام عمومی، ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان برگزار و دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات و خواسته‌های مراجعان به مدیران ستادی و ادارات مربوطه صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، بر اساس اعلام عمومی، ملاقات مردمی مدیراین اداره کل برگزار و دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات و خواسته‌های مراجعان به مدیران ستادی و ادارات مربوطه صادر شد.

حسن ربانی ارش در حاشیه این ملاقات بیان کرد: فلسفه وجودی تمامی ادارات خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است و آنان به عنوان سرمایه‌های اصلی انقلاب باید مورد توجه قرار گیرند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان یادآورشد: شهروندان می‌توانند بدون حضور در اداره کل استان ،خدماتی که در حوزه راه و شهرسازی به آن نیازمندند، از طریق سامانه شهراه با آدرس اینترنتی Shahrah.mrud.ir، راهی به‌سوی شهروندان با هدف تسریع در ارائه خدمات به مردم می‌باشد، اقدام کنند.

گفتنی است در این دیدار مشکلات ۱۵ نفر از ملاقات کنندگان اعم از مسکن ، شهرسازی ، املاک و همچنین مشکلات فردی مطرح شده و به تناسب وظایف هر حوزه، دستور تسریع در بررسی موضوع و مسائل آنها صادر شد.

شایان ذکر است ملاقات مردمی مدیرکل به صورت مستمر و هفتگی برگزار می شود و لذا  شهروندان می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان همدان  طبقه اول اداره ارتباطات و اطلاع رسانی  فرم مربوط به این ملاقات را دریافت کنند.

نظر شما