شناسهٔ خبر: 65321 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

رئیس ستاد سفرهای نوروزی رجا

اولویت اول رجا در سفرهای نوروزی ایمنی است

لوگو رجا در آستانه‌ آغاز سفرهای نوروزی ۱۳۹۸ و به منظور کسب آمادگی بیشتر سرمهمانداران اعزامی در قطارهای مسافری، جلسه هم‌اندیشی و همفکری با حضور رئیس ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی رجا، مدیرکل اعزام و خدمات راهبری و تعدادی از سرمهمانداران شرکت‌های راهبری در مرکز آموزش رجا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا معاون اجرایی و رئیس ستاد سفرهای نوروزی رجا در جلسه هم‌اندیشی و همفکری با حضور رئیس ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی رجا با اشاره به اقدامات زنجیره‌ای و اتفاقاتی که منجر به سیر یک قطار می‌شود گفت: برای این که یک قطار برای سیر آماده شود جزئیات زیادی داشته و افراد زیادی درگیر می‌شوند تا قطار آمادگی سیر داشته باشد.

محمدرضا شناسنده گفت: اگر يكي از اجزاي این پروسه درست كار نكند و وظایف بطور صحيح انجام نشود، نتيجه كار درست نخواهد بود و  زحمات يك مجموعه بر باد خواهد رفت

رئیس ستاد سفرهای نوروزی رجا در خصوص اهميت و جايگاه ويژه سرمهمانداران اظهار داشت: چند شغل در شرکت ویترین هستند که رئیس قطار و سرمهماندار از جمله آنهاست و اگر ما در این زمینه رفتار و عملکرد شایسته ای داشته باشیم عواید آن نصیب سازمان خواهد شد.

شناسنده با اشاره به وجود مشکلات و کاستی‌ها گفت: علی‌رغم مشکلاتی که ممکن است به وجود آید ، باید با موضوعات بویژه در امر خدمت‌رسانی به مردم برخورد حرفه‌ای و مناسب داشته باشیم .

وی افزود: موضوع ايمني به صورت جدي در سرلوحه فعاليت‌هاي‌مان است و بر اين اساس از تمام عوامل قطار بویژه سرمهمانداران انتظار مي‌رود با دقت و تمركز بالا حتي در مقابل جزئي‌ترين مشكلات ايمني هم كوتاه نيايند، چون كوتاهي و سهل‌انگاري در مسائل ايمني ممكن است به اتفاقات و عواقب جبران ناپذير منجر شود.

نظر شما