شناسهٔ خبر: 65330 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف رفع مشکلات بازآفرینی شهری برگزار شد؛

ملاقات مردمی شهروندان با معاون خراسان شمالی

ملاقات رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری ملاقات مردمی شهروندان با معاونت بازآفرینی شهری و مسکن این اداره کل در روزهای پایانی سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی, رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل از برگزاری ملاقات مردمی شهروندان با معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان در روزهای پایانی سال ۹۷ خبر داد.

سید داود دانشمند بیان کرد: این ملاقات امروز مورخ ۲۱ اسفند ۹۷ در دفتر عمادیانفر سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزار شد.

وی گفت : ۵ نفر از شهروندان در این دیدار مسائل و مشکلات خود را در حوزه بازآفرینی شهری ومسکن بیان کردند .

دانشمند بیان کرد : مسائلی که در این ملاقات حضوری مطرح شد شامل  اضافه واریزی ،تحویل واحد ،آماده سازی پروژه ها و تعیین تکلیف پروژه های پارک باقرخان و صادقیه بود  که دستورات لازم برای پیگیری صادر شد.

گفتنی است افرادی که خواهان ملاقات حضوری با مدیرکل راه و شهرسازی یا هریک از معاونتها هستند می توانند با مراجعه به سایت nkh.mrud.ir  جهت دیدار اقدام نمایند و ثبت نام متقاضیان تنها از طریق سایت اداره کل میسر خواهد بود.

نظر شما