شناسهٔ خبر: 65364 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد:

مجتمع‌های خدماتی- رفاهی متخلف تعطیل می‌شوند

احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: مجوز هرکدام از مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین جاده‌ای استان که تخلف آنها محرز شود، باطل و از فعالیتشان جلوگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد جمشیدی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: مجوز هر کدام از مجتمع‌های خدماهی-رفاهی بین جاده‌ای استان که تخلف آنها محرز شود، باطل و از فعالیتشان جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر ۸ مجتمع خدماتی - رفاهی بین راهی در استان فعالیت دارند.

جمشیدی اضافه کرد: افزون بر این مجتمع‌ها در حال حاضر ۱۰ مجتمع نیز در دست ساخت قرار دارد که بازرسی‌ها از این مراکز با مشارکت دستگاه‌های مربوطه انجام شده است.

وی از بازدید نمازخانه‌های بین‌راهی در مجتمع‌های خدماتی – رفاهی و جایگاه‌های سوخت‌گیری خبر داد و افزود: این نظارت‌ها با همکاری دیگر دستگاه‌ها انجام شده است و در ایام نوروز نیز به صورت جدی‌تر و بیشتری انجام می‌شود.

به گزارش فارس، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری توضیح داد: در بازدیدهای انجام شده کاستی‌های این مجتمع‌ها مشاهده و تذکر داده شده است و چنانچه مجتمع‌های بین راهی فاقد خدمات‌رسانی مطلوب به کاربران باشند، مجوز آنها ابطال و فعالیت نیز متوقف می‌شود..

جمشیدی گفت: همه مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع کوتاهی در ارائه خدمات توسط این مجتمع‌ها موارد را با شماره‌های ۱۰۰۰۳۰۰۸ با ذکر نام مجتمع و مکان آن برای رسیدگی در کمترین زمان ممکن ارسال کنند./

نظر شما