شناسهٔ خبر: 6543 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزير راه و شهرسازي از عمليات تعريض محور قائمشهر _ فيروزكوه

علي نورزاد معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور به همراه مديركل راه و شهرسازي مازندران و جمعي از مسؤلين ذيربط از اجراي عمليات تعريض و ارتقاء محور قائمشهر - فيروزكوه بازديد نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، دكتر علي نورزاد در اين بازديد ضمن اعلام تاكيد ويژه مقام عالي وزارت در خصوص ارتقاء و ايمن سازي محورهاي استان خاطر نشان ساخت: اقبال و استقبال عموم كاربران جاده اي براي تردد از سطح محورهاي مازندران بالاست ، از اين رو اميدواريم با برنامه ريزي و تلاش مضاعف بتوانيم سرعت قابل توجهي در روند اجرايي اين پروژه داشته باشيم.

مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور در خصوص عمليات اجرايي تعريض محور قائمشهر _ فيروزكوه عنوان نمود : طول اين محور ارتباطي در حوزه استحفاظي مازندران ۸۴ كيلومتر بوده كه به حول و قوه الهي ۷۱ كيلومتر عمليات تعريض انجام شده و ۱۳ كيلومتر باقي مانده است.

وي در اين بازديد ضمن اشاره برمحدوديتها و چالشهاي موجود در روند اجرايي پروژه هاي راهسازي در استان گفت: همت و غيرت به همراه تلاش و كوشش تمامي دست اندركاران براي اتمام پروژه مذكور ستودني است.

معاون وزير در خصوص هزينه اجرايي پروژه مذكور اظهار داشت : تا به امروز اعتباري بالغ بر ۴۰۰ ميليارد تومان براي عمليات تعريض و ارتقاء محور مذكور هزينه شده و براي اتمام نهايي نيز اعتباري بالغ بر ۱۵۰ ميليارد تومان نياز است.

دكتر نورزاد خاطر نشان ساخت : اميدواريم با تلاش و همت همه عزيزان در سال جاري عمليات تعريض اين محور را به بهره برداري نهايي برسانيم.

نظر شما