شناسهٔ خبر: 65672 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در ایام نوروز ۱۳۹۸ و طبق سنوات هرساله صورت گرفت؛

آمادگی مجتمع بندری امام خمینی(ره) برای میزبانی مسافران نوروزی/ آشنایی گردشگران با ظرفیت حمل و نقل دریایی

مسافردریایی منطقه ویژه اقتصادی بندری امام خمینی(ره) ضمن گشودن درهای ورودی به روی مسافران نوروزی در تعطیلات سال ۹۸، زمینه آشنایی هموطنان را با ظرفیت های قابل توجه صنعت حمل و نقل دریایی در این مجتمع بزرگ بندری فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، طبق روال هر ساله با فرا رسیدن تعطیلات سال نو و عزیمت شمار بسیاری از مهمانان و مسافران نوروزی به استان خوزستان این اداره کل به تمهید برنامه های فرهنگی متنوع و  ارائه خدمات رایگان برای گردشگران و مهمانان نوروزی پرداخته و ضمن ایجاد فضایی مفرح و جذاب برای آنان، تلاش  کرده که خاطره ماندگاری از این بازدید در یاد و خاطرشان برجای گذاشته و زمینه را برای معرفی بیشتر ظرفیت های صنعت حمل و نقل دریایی در این بندر بزرگ تجاری فراهم کند.

اجرای موسیقی محلی همزمان با تماشای مناظر دریایی و بندری از دیگر برنامه های خاطره انگیز طی ایام تعطیلات نوروزی است که موجب شده گردشگران و مهمانان نوروزی با خاطره ای خوش از این بندر بازدید کنند.

یادآور می شود با هدف آشنایی اقشار مختلف مردم با نقش و جایگاه بنادر در کشور و زنجیره ی تأمین کالا و معرفی  بهتر صنعت حمل و نقل دریایی، این مجتمع بندری هر ساله ضمن گشودن دروازه های خود بروی بازدیدکنندگان و علاقمندان زمینه را  برای تعمیق این شناخت و پیوند مردم با بندر و دریا فراهم ساخته است.