شناسهٔ خبر: 65744 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

با ارسال نامه به استاندار فارس صورت گرفت

اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن برای انتقال مصدومین و خسارت‌دیدگان سیل اخیر فارس

سیل مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به استاندار فارس، برای انتقال هم‌میهنان اسیب‌دیده در حادثه سیل اخیر شیراز و خودروهای خسارت‌دیده آنها اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به استاندار فارس، با ابراز همدردی و عرض تسلیت به بازماندگان هموطنانی که در حادثه وقوع سیل شیراز جان خود را از دست دادند، آمادگی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران را برای انتقال هم‌میهنان و خودروهای خسارت‌دیده آنها که برای گذراندن تعطیلات نوروزی، به شیراز سفر کرده بودند اعلام کرد.

در این نامه آمده است: در صورت وجود تقاضا برای استفاده از این امکان، مراتب به مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام شود تا در اسرع وقت اقدام لازم صورت پذیرد.

متن نامه به شرح زیر است:

استاندار محترم فارس

با سلام و احترام

ضمن عرض تسلیت به بازماندگان هموطنان عزیزی که در حادثه وقوع سیل اخیر در شهر شیراز به رحمت ایزدی پیوستند و آرزوی شفای عاجل برای آسیب‌دیدگان و مجروحان سیل مذکور، بدینوسیله آمادگی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برای نقل و انتقال هم‌میهنان ارجمند و خودروهای خسارت دیده آن‌ها که برای گذراندن تعطیلات نوروزی به شیراز سفر کرده و در واقعه سیل دچار خسارت و آسیب شده‌اند اعلام می‌دارد.

خواهشمند است در صورت وجود تقاضا برای استفاده از این امکان مراتب را اعلام فرمایید تا در اسرع وقت اقدام لازم بعمل آید.