شناسهٔ خبر: 65763 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی راه و شهرسازی لرستان:

بیش‌ترین خسارت به محور پلدختر-خرم‌آباد وارد شد

سيل در لرستان معاون فنی راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: با توجه به اینکه بیش‌ترین بارش در شهرستان پلدختر رخ داده و محل خروج سیلاب‌های استان است این محور بیش‌ترین خسارت را دیده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان، مهندس سعید نظری در این خصوص، اظهار کرد: پیرو اخطاریه‌های هواشناسی و تاکید وزیر راه و شهرسازی، جلسه ستاد بحران حمل‌ونقل را با حضور دستگاه‎هایی نظیر راه‌آهن، بنیاد مسکن، فرودگاه، راهداری وپایانه‌ها و حمل‌ونقل و پلیس راه تشکیل دادیم.

وی اضافه کرد: در این جلسه موارد ضروری را مطرح کردیم و از ظرفیت بخش خصوصی و پیمانکارانی که در وپروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی فعالیت دارند 11دستگاه لودر، 2 دستگاه بیل مکانیکی و 3 دستگاه بولدزر در اختیار شهرداری خرم‌آباد، راهداری، راه آهن و فرودگاه قرار دادیم.

  رییس ستاد بحران حمل‌و‌نقل لرستان با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارد شده به محورهای مواصلاتی استان مشخص نشده است، بیان کرد: برای برآورد خسارت اکیپ‌های کارشناسی برای هر شهرستانی مشخص شدند تا پس از فروکش کردن سیلاب میزان خسارات را مشخص کنند.

  نظری گفت: براثر سیلاب دیشب و امروز دو محور خرم آباد پلدختر و خرم آباد کوهدشت دچار خسارت شدند.